تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-24T22:00:00Z

اسم

دودیال

محل سکونت

ویسمار- المان

تبصره

​استاد نهایت مهربان، معزز و گرامی معروفی صاحب السلام علیکم.

شُکر که صحت تان خوب است. نو شته های تان را که دوامدار از قلم مبارک تان تراوش میکند، همیشه توجه ام را جلب و به دقت مرور مینمایم. میدانم که مورد لطف دایمی تان میباشم. شما شخص شفیق و غریب نواز میباشید. این یک صفت عالی انسانهای شریف و مهربان است. یاد آوری اخیر تان که درمورد غیر حاضر بودنم تذکر داده اید، حقیقت  دارد. متاسفانه بعد از آنکه از شفاخانه مرخص شدم، باوجودیکه اثار و خستگی مریضی رفع شد، ولی کمپیوتر من مشکل تخنیکی پیدا نمود. بسامسایل را در نظر داشتم:

- پیش بینی بارانهای شدید، بنا بر تغییر منفی اقلیم و تغییر وقت ونوع بارنده گی  در افغانستان و بعضی مناطق دیگر( این موضوع را طور ضمنی در مقاله ی تذکر داده بودم که به مناسبت تدویر کنفرانس علمی  تغیرات اقلیمی فرستاده بودم، ولی این بار می خواستم با هموطنان طور مشخص در مورد تدابیر ضروری مشوره نمایم) ،

-تدابیر برای جلوگیری از وقوع سیلابها ،

-عطف توجه هموطنان به غرس و بذر بعضی نباتات صنعنی وطبی که از نظر اقتصادی و تاثیر آن بر اقلیم خیلی  ضروری است،

-مقاله ی به مناسبت روز کتاب

هدف من از ردیف کردن موضوعات فوق این بود که از مسئولیت خود  غافل نبودم، ولی مشکل تخنیکی مانع ادای احترام به شما و تمام دوستان و هموطنان شد.

یک بار دیگر از لطف تان اظهار امتنان می نمایم. این یکی از صفات بسیار نیک اسلامی و افغانی ماوشما است که دوستان را فراموش نه کنیم و اینک شما این لطف را دریغ نفرمودید. باا ین یادآوری تان ثابت نمودید که در وفاداری و دوستی الگو و آموزگار میباشید. با احوال گرفتن از شخص فقیری مانند من، ثواب بزرگی را نصیب شدید.  برای صحت و خوشی تان دُعا می نمایم، با دیدن این کمنت تان احساس شعف و شادمانی نمودم. جای سعادت است که هنوز هم بزرگانی مانند شما را داریم.

با احترام .

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 25.04.2024 11:48 توسط  
آخرین اصلاح در 25.04.2024 14:49 توسط 1073741823