تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-04-23T22:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​پس از سلام مجدد,

موضوع: کنفلیکت تاریخنگاران محترم ما

جناب محترم سدید, من پیام و گلهٔ دوستانهٔ جناب شما را گرفتم, اما به گمان اغلب معنی دقیق "بلا میکنی" را یک رقم نی, یک رقم فراموش نموده اید و آنرا در مقابل منی بیچاره که در پی "تشخیص و حل کنفلیکت" هستم, استفاده نموده اید, گرچه پاسخ پیام تانرا در همانجا برایتان نوشتم, اما از آنجائیکه پیام ام در آنجا امروز به اصطلاح یک رقم در زیر پیام ها, یعنی در قسمت زیر پیام های که پس از پیام من نوشته شده اند به نشر رسید, فکر کردم که نشود که خدای ناخواسته همانطوریکه متوجهٔ تاریخ نشر مقالهٔ جناب محترم جهانی در آنجا نشدید, متوجه پیام من نیز نشوید; به همین دلیل به شیوهٔ تکرار احسن و اضافاتی چند, پاسخ پیام تانرا در اینجا نیز به شما محترم راجع می سازم.

محترم سیدهاشم سدید, لطفا شما هم اجازه بدهید به پاس هموطنی و دوستی، همانگونه که هموطنان و دوستان بسیار نزدیک در وطن برخی گپ های شان را بی پرده و رک و راست و بدون کدام ملاحظه می زدند و طرف مقابل هم آزرده و قهر نمی شود، بگویم, که والله تو سدید عزیز هم بلا می کنی, داکتر صاحب کاظم هم بلا می کند, که در یک بحث اکادمیک که در بین تاریخنگاران محترم در جریان است, به سوالات پاسخ دقیق چه, که هیچ پاسخ نمی دهد, یا موازی با, به اصطلاح "بلا میکنید شما", وی می گوید که "دلم بایسکلم" ! اما جناب محترم سدید عزیز, جناب شما بجای آنکه به جناب محترم کاظم بگوید, که چرا به سوالات در یک بحث اکادمیک پاسخ دقیق و یا حتی هیچ پاسخ نمی دهد و به همان "تفسیر و تمثیل تخیلات خود روان اند", برای منی بیچاره می نویسید, که نمیدانم جناب داکترصاحب کاظم "در خواب بوده است", "جناب داکتر صاحب شاید مصروف کدام کاری دیگری بوده باشد", سدید عزیز این چه نوع قضاوت است از جانب شما محترم, که هم جناب محترم داکتر صاحب کاظم را متوجه "پاسخ دادن در یک بحث علمی و اکامیک نمی سازید", هم به اصطلاح برای جناب داکترصاحب کاظم جناب شما به اصطلاح "بهانه تراشی می کنید, که نمیدانم شاید هنوز از خواب بلند نشده باشند, یا شاید هم مصروف کدام کاری دیگری بوده باشند و همچو چیز های; در ضمن منی را از موضوع شکایت میکنم, که چرا در یک بحث "علمی-اکادمیک" پاسخ سوالات داده نشوند, هم "بلا میکنی" می گوئید; سدید عزیز من اصلا قهری نارم که آنرا شوم; مگر سوال من از جناب شما عزیز این است, که لطفا حالا خو, به اصطلاح گپ تیر شده واری است, اما لطفا سدید عزیز صادقانه قضاوت کنید, که "شما و جناب داکترصاحب کاظم بلا می کنید, یا من:

اصل قضیه, اینطور است:

زمانیکه مقالهٔ جناب محترم جهانی برای بار اول بتاریخ ٢١ اپریل ٢٠٢٤م. به نشر رسید, نه ساعت به وقت اروپا ۴ بعد از ظهر بود, نه هم تاریخ روز ٢٣ اپریل, بلکه تاریخ روز بود ٢١ اپریل, یعنی در وقت امریکا برعلاوهٔ آنکه دم دم صبح نبود, بلکه دوبار از "طرقس چاشت هم تیر شده بود", یعنی جناب محترم داکتر صاحب کاظم چند بار از خواب هم بلند شده بودند, دو روز بعد آن مقالهٔ بعدی شانرا نیز, البته پس ابراز سوالات محترم جهانی در بحث! اما جناب محترم کاظم در نوشتهٔ شان که آنرا به اصطلاح به پاسخ جناب محترم جهانی به نشر سپردند, اصلا به پاسخ سوالات بسیار مهم و اساسی اصلا کوچکترین پاسخی هم نه نوشته و یا نداشته اند! من فقط و فقط به همان موضوع اشارتی داشتم که اگر مثلا جناب محترم کاظم سوها متوجهٔ "سوالات بحث" نشده باشد, با همان یاد آوری, متوجهٔ اشتباهٔ شان شوند و نخست به پاسخ سوالات مطروحه در بحث پرداخته, از خاشیه روی ها و به اصطلاح از "فرار از سوالات محوری در بحث" منصرف شده, سم صفا, یعنی به شیوهٔ "علمی-اکادمیک" که اصول یک بحث "علمی-اکلدمیک" است, به پاسخ سوالات جناب محترم جهانی بپردازند! درست؟

مگر  جناب شما سدید عزیز با یک نوع "پشتی بانی گک بیجا از جناب محترم کاظم", نمیدان میگوئید, که در امریکا هنوز دم دم صبح  است, یا در آمریکا دم دمی صبح بود, داکتر صاحب کاظم هم مقالهٔ محترم جهانی را هنوز نخوانده است" و همچو چیزک هائی. در حالیکه در واقعیت امر, دو روز از نشر مقالهٔ محترم جهانی که بار اول بتاریخ ٢١ اپریل به نشر رسیده بود, حتی جناب محترم کاظم بعدش مقالهٔ خود را نیز نوشته بودند, مگر از دادن پاسخ به سوالات دقیق و واضح و روشنی که مربوط محور بحث می شوند, فرار نموده, اصلا سوالات را نادیده و ناخوانده تلقی نمودهاند; مگر خودت سدید عزیز, یا خواب بودی, یا مصروف کدام کار دیگری؛ یا هم اینکه بی جا و ناحق "از این عمل و یا غفلت در قسمت ندادن پاسخ به سوالات در یک بحث علمی-اکدمیک" به یک نوعی پشتیبانی نموده, به اصطلاح "یک نوع بهانه تراشی میکنی" ;  یعنی واقعا هیچ خبر نشدی که مقالهٔ محترم جهانی عین به تاریخ ٢١ اپریل هم در همانجا به نشر رسیده بود; بدون شک که مقاله در آنجا بتاریخ ٢١ اپریل نشر شده بود! یعنی آیا خودت سدید عزیز, در یک صفحهٔ که پیام ات را در ارتباط مقالات همان صفحه می نویسی, اصل مقالات را, تاریخ نشر مقالات را در همان صفحه ناخوانده, به اصطلاح "خدای په ژار" وارد یک بحث می شوی, یا اینکه اول مقالات را, تاریخ نشر مقالات را, در هرصفحه بجایش, خوانده, بعدش به بحث داخل می شوی؟
سدید عزیز, آیا شما متوجه سوالات مهم و اساسی در همان مقالهٔ محترم جهانی نشدید؟ یا اینکه مقاله را ناخوانده به بحث تشریف بردید؟

سدید عزیز, همین حالا هم دیر نشده است, میتوانید مقالهٔ مذکور را به مطالعهٔ دقیق گرفته, بعدش متظر نظر و نظریات شما عزیز در رابطه هستم.

اما, بدون شک که, جهت نشانی دادن درست, در هر پورتال, باید تاریخ نشر مقاله در هر پورتال, نظر به تاریخ نشر مقاله در همان پورتال داده شود, به همان خاطر سدید عزیز "تاریخ نشر در آنجا ٢١ اپریل و در اینجا ٢٣ اپریل است", امید موضوع برای شما, سدید عزیز واضح و حل شده باشد! صحت و سلامت باشید.

نوت: سدید عزیز, من درگت گفته راهیستم که بخیر یک اتحاد و وحدت بین پورتال های محترم ملی ما به میان بیآید, که مثلا, جناب شما محترم هم "به مشکل تغیر تاریخ روز نشر" دچار نشوید, مگر هیچ کس آواز منی بیچاره را نمی شنود; البته که موضوع آخر این پیام یک مزاح بود.
با تقدیم احترامات قلبی
حسیب الله


کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 24.04.2024 13:05 توسط  
آخرین اصلاح در 24.04.2024 20:26 توسط 1073741823