تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-21T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​پس از سلام مجدد به همه,

پس از آنکه داکتر غروال چند مرتبه اصطلاح "مستر کانفلیکت" را در پیام هایش می نویسد, مؤدبانه و محترمانه برایش گوشزد نمودم که "کانفلیکت" یک اصطلاح است و شخص نیست, که غروال آن اصطلاح را با ترکیب کلمهٔ "مستر" مرکب نموده, کلمهٔ ترکیبی "مستر کانفلیکت" را به تکرار می نویسد; در پاسخ این تشریح ام, غروال بتاریخ ٢٠ مارچ می نویسد, که:

"بلی کانفلیکت کوم شخص ندی اما تاسی دا بیماری په اجاره اخیستی دی او مستر کانفلیکت د تاسو کانفلیکت بیماری خصوصیات په ګوته کوی تاسی چرندی باید لږ د وسیع فکر خاوند واوسۍ نو  که کله د تاسو دا نعمت په نصیب شی نوبیا ښه تره پوهیدای شۍ !

یاده : لطفآ دا جاهلانه ګروپ بازی ( لکه د تاسی ، الله محمد او محمد داؤد مومند تر مینځ لیده کیږی ) په اوسنی شرائيطو کښی ډیره مضره دی او هوښیاران ددی جهالت څخه همیش لیری والۍ کوی د تاسو دا  ډول منفی ګروپ بازی هیڅکله د افغان ملت  درد دوا  نشی کیدای  بلکه برعکس نور مو خوښه!!!!"

ختم نقل قول پیام غروال.


تبصره: آیا غروال در این پیام اش به سه نویسندهٔ این پورتال دشنام نفرستاده است و به مقابل سه نویسندهٔ این پورتال بی ادبی نکرده است؟

پاسخ سوال بالائی به نظر من مثبت است!

در ضمن, آیا این اظهار غروال که سه شخص در این پورتال کدام نوع گروپی را ایجاد نموده اند, یک ادعای بی جا, بی اساس و غلط نیست, که از تصاویر مجازی ذهنی وی سرچشمه گرفته است؟

پاسخ سوال بالائی نیز به نظر من مثبت است, زیرا در واقعیت امر همچو گروپی در این صفحه وجود ندارد, در ضمن آن دو شخص محترم را که غروال در پیام اش ذکر می کند, من تا به حال در زندگی ندیده ام, یعنی ما, درست به مثل اکثر نویسنده گان این صفحه, یکدیگر را از روی همین نوشته های همدیگر می شناسیم و بس.

زمانیکه غروال در همین پیام اش به مقابل سه نویسندهٔ همین پورتال, در همین پیامش, الفاظ نامتعادل و بی ادبانه می نویسد, دلیل آن چه است, یا دلیل آن چه بوده می تواند؟

آقای غروال, آیا به نظر خود شما, این عمل زشت و این اتهام بی جای شما یک بی ادبی و یک گستاخی است, یاخیر؟ 


با احترام

حسیب الله

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 22.03.2024 22:56 توسط  
آخرین اصلاح در 23.03.2024 02:44 توسط 1073741823