تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-21T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​جناب داکتر غروال!

١. اینکه به مقابل خائنین ملی کمونستان قاتل که دوباره بیدار شده اند و حالا میخواهند خودشان را به مردم عزیز ما متدین و حقوقدان معرفی کنند, مبارزه می کنید, بدون شک که به نظر من یک عمل خوبی را انجام می دهید; اما چرا آن خائنین ملی را به اصطلاح "نام گرفته" به ما معرفی نمی کنید, تا ما نیز آن خائنین ملی را بشناسیم؟

بدون شک که مردم عزیز ما باید خائنین ملی و قاتلین مردم عزیز ما را بشناسند!

آیا شما با وجودیکه که آن خائنین ملی و قاتلین مردم عزیز ما را می شناسید, جرات آنرا ندارید, که نام های آنها را بگیرید, یا چه؟

آیا مقصد تان از همین کمسودانی است, که خود شانرا "انجمن حقوقدانان افغان معرفی می کنند؟

لطفا معما نگوئید و بصورت دقیق مطلب تانرا بگوئید! بدون شک که هر کسی که به دفاع از خائنین ملی و کمونستان که قاتلین مردم عزیز ما بوده اند, برآید, باید وی نیز به مردم عزیز ما معرفی شود!

٢. جناب دکتر غروال, اینکه شما به گفتهٔ خودتان به مقابل "گروپ های تروریستی و قاتل های قادیانی؟ و نمیدانم چلیان شان مبارزه می کنید, باز هم به نظر من حق شما است و یک عمل خوبی را انجام می دهید!

اما حالا آمدیم, بالای بی ادبی و گستاخی شما به مقابل شخص من:

١. اینکه شما تا به حال چندین مرتبه به مقابل پیام های من, که همه دارای محتویات علمی در ارتباط "تشخیص کانفلیکت ها" , "تجزیه و تحلیل کانفلیکت ها" و جستن راه های حل برای "کانفلیکت ها" بوده اند, گستاخی و بی ادبی نموده اید, دلیل آن چیست؟

٢. آیا شما تا به حال درک نکرده اید, که کدام "کلمات" رت شما در ارتباط با من و پیام های من در این صفحه ارسال نموده اید؟

٣. جناب غروال, چه کسی حد خود را تا به حال نشناخته است؟ شما, یا من؟

٤. آیا می خواهید, همه کلمات بی ادبی و کوچه بازاری بد را که جناب شما به مقابل محتویات علمی پیام های من, در همین صفحه نوشته اید, یکایک برای شما بازگو نمائم, یا اینکه جناب شما خود, پیام های تانرا دو باره به مطالعه گرفته و در ارتباط اظهارات نامتعادل و غیر علمی تان در قبال پیام ها, تشریحات و توضیحات علمی من, مرتبط به موضوعات "تشخیص کانفلیکت ها" , "تجزیه و تحلیل کانفلیکت ها" و یافتن راه های حل برای "کانفلیکت ها" عملیهٔ معذرت خواهی تان را می نویسید؟

در غیر صورت لقبی را که برای جناب شما "تعین نموده ام" یک لقب مناسبی برای جناب شما می باشد.

آیا به نظر شما, بطور مثال در همین پیام اخیر تان کلمات, جنلات و ترکیباتی پیام شما به مقابل من بی ادبی و گستاخی نیست, زمانیکه چنین چیز های را می نویسید, مثلا, 

١. "مستر کانفلیکته",

٢. "خپل حد وپیژنه",

٣. "ؤقیتوب",

٤. "تاسی شری",

٥." د ستا فتنی اوشیطانی بابولانی او چرندیات"

٦."تاسی د خپلو چرندیاتو لپاره ...",

٧. "بازاری زبان  بازی",

٨. "دداسی شر جوړونکی لپاره !!!!",

٩. "د تاسی شر جوړونکی مسلسلی ادعا..."

١٠. "تاسی غټ تروریستی ګروپ پسی مربوط یاستۍ ( تروریستی ګروپونه قاتل کمونیستان ، رنګانرنګ قاتل تنظیمونه او قاتل قادیانی چړیان ) یاستۍ او کوشش کوی چی خپله د ترورستی وفاداری فعلآ د ستا نامعلوم تروریست ګروپ ته په ګوته کړی, ..." ,

آیا این اظهارات بالائی شما به مقابل من بی ادبی و گستاخی نیستند؟

جناب محترم داکتر غروال, لطفا شرافتمندانه به این سوالم پاسخ دهید, که کدام یک از ما دو نفر تا به حالا "حد خود را نشناخته است؟"

جناب شما, یا من؟

منتظر جواب صادقانهٔ شما هستم!


با تقدیم احترام

حسیب الله

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 22.03.2024 17:47 توسط  
آخرین اصلاح در 23.03.2024 02:42 توسط 1073741823