تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-21T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​سلام و احترام به بزرگان محترم این پورتال ملی تقدیم نموده, هموطنان محترم و عزیزم را مطلع می سازم, که با وجود آنکه چندین بار از جناب محترم داکتر صاحب غروال خواهش نمودم, که بی جا و ناحق به نویسنده گان این صفحه از کلمات زشت کار نگیرند, اما جناب داکتر غروال حاضر نیست اصول و اساسات یک برخورد سالم اجتماعی را در رسانه های ملی مراعت نماید, همچنان تا به حال از این روش زشت اجتماعی خودش به مقابل نویسنده گان محترم این پورتال ملی عمل نیک معذرت خواهی را نیز انجام نداده است, چنانچه جناب غروال تا به حال بار ها بدون کدام دلیل به مقابل این بندهٔ ضعیف نیز از کلمات نامناسب و الفاظ زشت استفاده می کند!

حالا به اجازهٔ بزرگان محترم و معزز این پورتال ملی, جهت حل این "کانفلیکت فردی جناب داکتر غروال" از یک میتود و روش جدید استفاده می کنم, به امید اینکه بدان وسیله این "بی ادبی و دشنام دادن جناب محترم داکتر صاحب غروال" رفع گردد!

امیدوارم بزرگان محترم این پورتال ملی, این روش جدید در راهٔ "حل کانفلیکت ذهنی جناب محترم داکتر صاحب غروال" را به مشاهده گرفته, مرا از انکشاف این میتود جدید مطلع فرمایند.

میتود جدید, با سوالی آغاز می گردد, که داکتر صاحب فزیک اتومی جناب محترم غروال باید به این سوال بدون حاشیه روی, یک پاسخ دقیق ارائه فرمایند!

سوال:

جناب محترم داکتر صاحب غروال, آیا شما موافق اید, که فعلا "دکترای فزیک اتومی جناب شما را به تعلیق در آورده",  در ضمن تا زمانیکه از بی ادبی و دشنامنویسی به مقابل نویسنده گان محترم این پورتال ملی دست نکشیده اید, در ارتباط عملیهٔ "معذرت خواهی" را انجام نداده اید, یعنی بطور موقت, نظر به دلایلی مذکور "داکتر ***" بنامم؟


با تقدیم احترام 

حسیب الله 

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 22.03.2024 08:27 توسط  
آخرین اصلاح در 22.03.2024 15:18 توسط 1073741823