تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-20T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​جناب محترم داکتر صاحب غروال سلام,

با آنکه چندی قبل از شما محترم خواهش جدی نمودم, که لطفا نظر و نظریات تانر مؤدبانه بنویسید, اما قراریکه به مشاهده میرسد, شما تا به حال قادر به این کار نشده اید, دلیل چیست؟

مشکل دیگر آن است, که جناب شما تصاویر مجازی ذهنی تانرا با مخلوطی از دشنام ها و الفاظ زشت به آدرس هموطنان تان می فرستید, چرا شما این عمل زشت اجتماعی را انجام میدهید؟

جناب محترم داکتر صاحب غروال, آیا جناب شما در طفولیت, نوجوانی, هنگام جوانی پس از بلوغ نیز این عادت زشت اجتماعی را داشتید, یا در این اوآخر به چنین اعمال زشت اجتماعی پناه برده اید؟

- آیا شما کدام تبصره, کدام پیام, کدام کمنت تانرا به یاد دارید, که در آن دشنام و توهین به هموطنان تان داخل نبوده باشد؟

آیا شما می خواهید که دیگران نیز به شما دشنام و حرف های زشت بنویسند؟

اگر پاسخ تان به دو سوال بالائی منفی است, پس لطفا در آینده از یک آداب معاشرت سالم کار بگیرید! اگر آنرا بلد نیستید, حاضر هستم جناب شما را در رابطه یاری و کمک رسانم!

اما اگر کمک و یاری را قبول نمی کنید و درضمن باز هم به بی ادبی رو می برید, وای به حال شما! یعنی, آنوقت, باز من میدانم و جناب شما!

جناب محترم داکتر صاحب غروال!

هر گاه شما از این همه بی ادبی های تان دست نکشید, خارج از امکان نیست, که دیگران نیز به مقابل شما یک رویهٔ بالمثل را پیشه کنند!

لطفا اینبار, این گپ ام را جدی بگیرید, یعنی در آینده کوشش اعظمی به خرچ دهید, که مؤدبانه بنویسید, در ضمن تصاویر مجازی ذهن تان را نیز به حیث "اتهامات بی جا و غلط" به آدرس هموطنان تان نفرستید!

این بود گفته ام برای جناب شما, حالا اختیار به دست شماست, که این اظهارام را یک خواهش می پندارید, یا یک امر اخلاقی و انسانی!


با تقدیم احترام
حسیب الله


کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 21.03.2024 17:25 توسط  
آخرین اصلاح در 21.03.2024 17:53 توسط 1073741823