تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-19T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​جناب محترم غلام حضرت خان سلام.

نخست خدمت تان عرض کنم, که لطفا کوشش فرمائید, بیشتر از این از "تقابل احساسات و تعقل" در ذهن مبارک تان جلوگیری نمائید, یعنی بیشتر از این "تصاویر مجازی" را در ذهن و "نظر تان" جاگزین نفرمائید, زیرا شما در قرون وسطی قرار ندارید و با کدام نوع میراث شومِ قرون وسطی نیز در "تقابل" نیستید, بلکه فقط در مقابل یک سوال مطروحه, مرتبط به عنوان ناقص انتخابی مضمون کانفلیکزا و قوممحور تان قرار دارید! یعنی سوال مطروحه در قبال عنوان مضمون شما به هیچ صورت به معنی و مفهوم کدام نوع " inguisition " و یا تفتیش عقائد محترم شما معنی نمی دهد! آیا "عقائد محترم شما" در همین عنوان مضمون تان نهفته است؟ بدون شک که پاسخ این سوال منفی است, پس چرا به جناب شما چنین احساسی رخ داده است, که عنوان مطلب تان "عقائد محترم" شما عزیز را تشکیل می دهد؟

بدون شک که من به "عقائید شما" کاری ندارم, بلکه فقط و فقط در ارتباط عنوان مطلب شما سوالی را مطرحه نموده ام.

آیا به خاطر اینکه پاسخ سوالم را ندارید, "آگاهانه" از سوال فرار نموده, جهت خلط ساختن موضوع و مکدر ساختن یک بحث شفاف, از قرون وسطی به کوهٔ توره بوره خیز می زنید؟

و یا اینکه احساسات غلیظ تان به جناب شما اجازه نمی دهد, تا از راهٔ تعقل سؤالم را درک کنید؟

به هر صورت, لطفا جناب شما نخست تعادل فکری را در ذهن مبارک تان ایجاد فرمائید, یعنی که, نخست خود را مطمئین سازید, که نه, به گفتهٔ جناب شما, در

کدام "جمعه بازاری" قرار دارید, نه در کدام "سرای لیلامی فروشی", بلکه شما در یک بحث علمی-منطقی با هموطنان تان قرار دارید; پس لطفا از یک بحث علمی نه برایتان "آشفته بازاری" تصور کنید و نه هم کدام نوع "جنجال بازاری"; یعنی لطفا این همه تصاویر مجازی را از ذهن مبارک تان کنار گذاشته و این فکر غلط را نیز از ذهن مبارک تان دور سازید, که خدای ناکرده در کدام "اطاق تاریک تحقیق" قرار دارید; زیرا در اینجا "روشنی کافی" موجود است, فقط و فقط جناب شما لطف فرموده, چشمان به اصطلاح "خواب آلود تانرا" باز فرموده, بخود بیآئید, که شما چه می نویسید!

یعنی, من "مفتش عقائد" شما نیستم, بلکه من شما را تا هنوز فقط و فقط متوجهٔ عنوان ناقص مطلب تان نموده ام و بس!

- جناب محترم غلام حضرت خان!
آیا واقعا فهمیدن و درک همین قدر گپ برای جناب شما مشکل است, یا اینکه قصدا, به اصطلاح "خود را به در و دیوانگی می زنید" تا از پاسخ دقیق سوالم فرار کنید؟

بدون شک که شما مجبور نیستید که به سوالم پاسخ دهید, اما این نوع اتهامات بی جا و بی اساس شما, حکایت از کدام نوع "کانفلیکت" خواهد داشت؟

- آیا به نظر شما, سوال در ارتباط عنوان مطلب یک نویسنده, معنی "تفتیش عقیدهٔ نویسندهٔ همان مطلب را میدهد"؟

اگر پاسخ تان به سوال بالائی مثبت باشد, پس لطفا اوقات مبارک تانرا بیشتر در همان "جمعه بازار و یا سرای لیلامی" که گفته اید, سپری کنید, نه در بحث با در ارتباط "کانفلیکت ها" و "تشخیص کانفلیکت ها"!

جناب محترم غلام حضرت خان, شما می نویسید, که,

"تغییر شغل حق مدنی هر انسان میباشد ولی در کمال ناباوری، در اُطاق تاریک تحقیق ، خویشتن را در برابر جناب اقای حسیب الله متصور شدم ( من مجرم و اقای حسیب الله خان منحیث مفتش عقائد) .

آیا من حتماً باید به سؤالات استخباراتی ایشان پاسخگو باشم؟ نه هرگز.
من در " توره بوره ★ " زندگی نه می کنم که اظهار نظرم از روی جهالت و بی خبری و تعصب کور و خصومت کودکانه باشد بلکه من چهل و چند سال در مغرب زمین زندگی کرده ام ولی احساس و عواطف ام به بلندا و پهنای یک انسان آزاده و ضد ظلم و ستم و تاُطاق استنطاق و استمراق را فوراً ترک و باعث کشاله شدن مسئله نه شود."

تبصره: جناب محترم غلام حضرت خان, آیا شما متوجه هستید, که در جملات بالائی تان, حکایات تصاویر مجازی ذهن مبارک شما درج می باشد؟

هر گاه تا حال متوجه نشده باشید, پس باید حالا متوجه شوید, که در جملات مذکور یکسره تصاویر مجازی ذهنی تانرا به ما بازگو فرموده اید!

اگر برای برطرف ساختن تصاویر مجازی ذهنی تان, به کمک نیاز داشته باشید, بنده به حیث یک هموطن شما حاضرم مخلصانه در راهٔ حل این "کانفلیکت ذهنی جناب شما", شما را کمک و معاونت نمائم, در غیر صورت, روی شما هموطن عزیز را بوسیده, شما را بخداوند متعال می سپارم.

با تقدیم احترام
حسیب الله

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 20.03.2024 23:07 توسط  
آخرین اصلاح در 21.03.2024 09:36 توسط 1073741823