تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-19T23:00:00Z

اسم

Hazarzbek Tajiashtun

محل سکونت

USA

تبصره

د نوي کال په مناسبت د پخواني ولسمشر اشرف غني پیغام....

تل دې وي افغانستان
یشه سن افغانستان
زنده باد افغانستان"

گویا متفکر دوم شرق و رئیس جمهور خلع شده افغانستان در پیام نوروزی خود. مفهوم گل گنده دیگر نفاق را تازه اب داد:

او در اخیر تبریکی نوروز یکی از دو زبان رسمی را در ردیف سوم زبان ها متعدد افغانستان قرار داد, که میتواند منشه جدید مولد تحریک بیشتر احساسات بعد زبانی در افغانستان گردد. 

از دید اینجانب داکتر غنی شخصیت است که تنش ها سطحی قومی را در افغانستان نهادینه ساخت . جنرال میلر انهم در ادا قسم به راست گویی حقایق, به کنگرس امریکا اظهار داشت که با گریز انی, اشرف غنی نوع خروج پلان شده نظامی - اشاره به ساخت حکومت مشترک  - امریکا را برهم زده مختل ساخت.

 اقا اشرف غنی تسس داکتری خود را که هم اکنون جز مروج معلومات و دسترسی جمعی در امریکا می باشد, در رشته تاریخ افغانستان از دوره امیر عبدالرحمان خان تا شاه امان الله نوشته است. او یکی از اولین شخصیت ها بود که بر خلاف تعداد محدود از ستراتیجست ها امریکایی که خواهان مبارزات نشنلستی ملی گرایانه ضد شوروی در افغانستان بودند, از روش مبارزه  ایدئولوژیکی/ مذهبی در نقش که داشت  به تندی پشتیبانی می نمود. او در پاسخ به  کسانی که چنین روش پیشنهادی وی را حتی در صورت موفقیت, عقب گشت چند قرنه افغانستان پیشبینی می نمودند  رد نموده خود به پاکستان عزم سفر بست.

 چیغ زدن ها بلند او هم اکنون در یوتوب مبنی بر " او بچه خر, افغانستان هیچ وقت در قرن ۱۳ نبوده است..." موجود است. مادر همه درد ها در افغانستان عقب ماندگی و به گفته محترم نبیل غمین مسکنیار "اشرف فراری" با کاروایی ها و عملکرد رسمی اخیرخود انرا از همه بهتر سچه تمثیل نمود.


کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/USA.png
ساخته شده در 20.03.2024 17:57 توسط  
آخرین اصلاح در 20.03.2024 19:15 توسط 1073741823