تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-16T23:00:00Z

اسم

الله محمد

محل سکونت

آلمان

تبصره

​هموطن محترم جناب  حلیم حمیدی!

با عرض ادب.  

 1-" هوشداری می دهم که فریب این چنین خرابکاران را نخورید."

 تشکر از هشداری تان. 

2-"شخصی به نام "حسیب الله" یک شخص خرابکار و شهرت طلب  بنظر می رسد. "

به نظر می رسد مانند یعقین محکم و حقیقت نیست. یک خیال است. محترم حسیب الله در واقعیت از سالیان زیادی که در افغان جرمن می نویسند یک انسان پاک و خوب بوده، اینکه بعضی نوشته های وی خرابی  بار می اورد، باید از آن دفاع نماید. فهمیده نمی شود که شهرت یعنی چی و در اینجا چی مفهوم می داشته باشد. همین اکنون   شما هم با نوشته تان با سرعت نزدیک به سرعت موج هم مشهور شدید. پوتین و ترمپ هم مشهور هستند و مانند ما و شما هوا تنفس می کنند و یک لقمه نانی می خورند و پیر می شوند و در اخیر هم مانند دیگر پادشاهان و غیره و فرعونیان گم می گردند. از این ناحیه تشویش نداشته باشید. 

3-"فقط در دریچۀ "نظر سنجی" در هر نوشته نول می زند. "

بگذارید نول بزند، شما هم بالای همه همین اکنون نول زده اید. اگر نول وی نول بلبل بوده باشد نول شما مانند نول عقاب معلوم می گردد و یا هم  نول ماکیان و خراس.    

4-"او درین چند سال با افرادی چون "هاشم سدید"، "معروفی" و غیره، پلانشده از همدیگر توصیف می کنند"

فرضاٌ بنده خود را در "وغیره" شما شامل نمایم،  که در این صورت باید تذکر دهم، هر کس ازاد است توصیف نماید،  در صورتیکه کدام نوشته و یا هم بر خورد همدیگر طرف تایید شان گردد   و این تا جاییکه بنده مشاهده می نمایم معمول است و کدام چیزی مهم هم نیست، فقط می تواند طر ف توصیف را تشویق نماید تا زیادتر زحمت بکشد و مواد ساختمای بهتر را تقدیم ساختمان این دریچه نماید.   اطمینان داشته باشید که این نوشته ها انقدر که در نزد شما مهم جلو می کند، مهم نیستند و ضرورت به پلان ندارد.   

5-"که گویا "زبان شناس" هستند و مالک افغانستان باشد. "

هر فرد افغانستان به شمول شما مالک کشور خود است. از طرز نوشته شما معلوم می گردد که شما هم نام خدا دست بالا در نوشتن دارید اگر هم زبان شناس نباشید. 

6-"حملات آنها هم بر دیگران بر طبق هدایات است."

مسلم که به اساس هدایت است، زیرا زمانی حمله می نمایند کدام چیزی در دماغ شان بد خورده و از مرکز سیستم عصبی شان توسط فکر شان   برایشان هدایت صادر شده،  تا حمله نمایند،  مانند حمله شما بالای انها همین اکنون. اگر چنین نباشد پس حمله شما هم به طبق کدام هدایت است. مثلاٌ بخل و یا هم حسادت  و یا هم غرور و کبر وغیره.  

7-"اینها اکثراً مدعی اند که گویا فیلسوف  و "زبانشناس" و "خدا شناس" و "ملی" و "ناسیونالیست" هستند، "

بگذارید که مدعی باشند، حتماٌ اگر صد فیصد نباشند کمتر و کمتر الی 5% و 10% خواهد بود و باید تقویه گردد که زیاد گردد. 

8-"اما خدا می داند، که چه خواهند بود. "

هیچ چیز نیستند و تمام انسان ها هیچ هستند، فیلسوف  و "زبانشناس" و "خدا شناس" و "ملی" و "ناسیونالیست"یک دلخوشی است برای اعظمی صد سال  عمرکه برق واره می گذرد.  

9-"درین مورد، باید گفت که امروز انحرافات فکری زیاد و مریضی های علاج نا پذیر درین حلقه محسوس است."

تنها در این حلقه چی که در تمام جهان محسوس است. 

10"تعداد زیادی هم در صف آنها موجود اند که از طریق انترنت، با ادعای اینکه گویا، ترجمه کتاب مقدس مسلمانان، "قرآن شریف" را مطالعه کرده اند"

کار خوب نموده اند. 

11-"و با رسوائی مدعی اند که گویا "غلطی" در محتوای آن کتاب مقدس یافته اند"

غلطی اصلی در فکر شان است، اینست که بنده نوشته ام که در حلقه زمین انحرافات مختلف وجود دارد. 

12-"و "جنگ" آنها را با "دین" مردم ما آغاز نموده اند"

هیچ بدی نموده نمی توانند . مردم خودشان دین هستند یعنی دین خودش مردم است. 

13-"و  با بی شرمی بدون توجه به معتقدات  و احساسات مردم، مسبب نا آرامی آنها، نیز می گردند."

هر گاه کسی توسط انها نا ارام گردد ،  ایمان درست ندارند و مردم ما در ایمان خود بسیار محکم هستند و ثبوت هم انرا به کرات نموده اند.  

14-"حال مصیبت های بزرگ دیگر هم، مردم ما را به بیراهه می کشاند. خصوصاً وقتی اگر به صفحات «مجازی» که اخیراً به نام «تیک تاک» خیلی پخش می گردد،"

شما غم خود را بخورید. می گویند مرغ در پای خود آویزان است و فیل در پای خود. جلو پیشرفت تخنیک را کس گرفته نمی تواند. بنده بسیار احتیاط می نمایم تا از چیز های مخرب فکر و روح و روان خود را نگاه دارم. شما درست می فرمایید، خرابکاری زیاد است باید هوشیار بود و از هشدار تان برای ما یک جهان تشکر، زیرا سیل و توفان بزرگ در جریان است و مانند حضرت نوح باید در کشتی خود، خود  را هر کس از این توفان نجات دهد. در پناه خداوند کریم و رحیم باشید برادر غم خور و دلسوز هموطنان تان. 

بس که بیدل بر طبایع حرص شهرت غالب است

جان کنی ها سنگ هم در آرزوی نام داشت

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 17.03.2024 16:24 توسط  
آخرین اصلاح در 17.03.2024 18:29 توسط 1073741823