تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-16T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​با تقدیم سلام مجدد به همه,

پیام مملو از اتهامات هموطن عزیز ما که خودش را "حلیم حمیدی" و اینبار باشندهٔ "میدان ورک" معرفی می فرماید, از نگاهٔ "تشخیص کانفلیکت های فردی" پیام جالبی است, زیرا

١. این بنده, که نه "خرابکار" هستم و نه "شهرت طلب" به نظر "حلیم حمیدی" آن دو صفت خراب را دارم.

٢. دو هموطن عزیز ما که به نظر من واقعا در زبان دری زیبا می نویسند, معلومات فراوان دارند, که عبارت از جناب محترم خلیل الله معروفی و جناب محترم سدید می باشند, به نظر "حلیم حمیدی" گویا آن شایستگی را ندارند.

٣. محترم "حلیم حمیدی" در عین حال خودش را شخصی معرفی نموده است, که از چندین سال به اینطرف دریچه های "نظر سنجی" را از "میدان وردک" به مطالعه و مشاهده می گیرد.

تشخیص کانفلیکت:

جناب محترمی که خودش را "حلیم حمیدی" و باشندهٔ "میدان وردک" معرفی می کند, یک "شخص عقده یی" به مشاهده می رسد, که با وجود استعداد تحریر نسبتا سلیس به زبان دری و دسترسی به زبان دری, به کدام نوع "آشفته ذهنی فردی" دچار گردیده است, که انواع مختلف "عقده های حسادت" را نیز در وی به مشاهده می رساند.

حل این کانفلیکت برای شخصی که خودش را "حلیم حمیدی" می نامد این بوده می تواند, که وی صادقانه تحت نام اصلی خودش به نوشتن شروع نموده, هر چه در دل تنگ دارد, آنرا به رشتهٔ تحریر آورده, بی جهت به هموطنان اش اتهام نبندد. نوع کانفلیکت "حمید حلیم" نام, از جمله "کانفلیکت های فردی" می باشد, که خطر مبتلا شدن وی به "کافلیکت های گروهی" نیز دور از امکان نمی باشد, البته اگر به صداقت رو نیآورد.

به امید بهبود کانفلیکت جناب محترم "حلیم حمیدی" نام.

و من الله التوفیق

حسیب الله

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 17.03.2024 14:47 توسط  
آخرین اصلاح در 17.03.2024 18:30 توسط 1073741823