تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-15T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​شاعر شیوا کلام, محقق ورزیدهٔ مسائل و موضوعات تاریخی, محقق علم حدیث و مسائل دینی-مذهبی و دانشمند و نویسندهٔ عالی مقام جناب محترم ښاغلى عبدالباری جهانی, لطفا سلام های گرم و احترامات قلبی بنده را قبول فرمائید.

برای من همواره جای بسا مسرت است, که همواره از کیفیت اشعار ناب و محتویات مقالات علمی-تحقیقی جناب شما لذت و فیض میبرم, یکبار دیگر از آن بابت ها از جناب شما تشکری نموده, اظهار سپاس و امتنانم را خدمت شما محترم ابراز میدارم.

مقالهٔ اخیر شما که به نظر ضعیف و قاصر من واقعا یک مقالهٔ عالی به مشاهده میرسد, مربوط می شود به بخش "کانفلیکت ها در موضوعات و مسائل کانفلیکت های صحیح", از آنجائیکه من در علم حدیث متأسفانه دسترسی چندان و معلومات فراوانب ندارم, امید وارم که شیخ الحدیثی این مقالهٔ علمی-تحقیقی جناب شما را به مطالعه و بررسی دقیق گرفته, در راهٔ حل این "کانفلیکت" رسیده گی لازمه را بخرچ دهد, تا بخیر این "کانفلیکت" حل شود.

نوت: جناب محترم جهانی, تعریف, معانی و مفهوم اصلی اصطلاح "کانفلیکت" که از دل امواج علوم اجتماعی برخواسته است, در قاموس کبیرافغانستان/دافغانستان لوی قاموس و نیز در ادبیات جمله زبان های علمی جهان درج است, که میتوانیم جهت حل مشکلات امروزه و آینده در جمله جوامع بشری از میتود های داده شدهٔ آن, به یاری خداوند متعال, استفاده های نیک, مثمر و مفید نمائیم. چونکه این موضوع برای حل مشکلات امروزی ما نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد, هموطنان عزیز ما در این اواخر بیشتر به این موضوع به بحث های چندی پرداخته اند. واقعا متأسف هستم که کمیت و کیفیت این بحث های اخیر در ارتباط اصطلاح "کانفلیکت" ملال آور خاطر برخی از هموطنان محترم و عزیز ما نیز شده است. من شخصا کوشش میکنم که در آینده در این رابطه, اندکی "باکیفیت تر" بنویسم, تا باشد که, ارتباط آن با مشکلات امروزی ما وضاحت بیشتری را به خود اختیار ورزیده بتواند.

با تقدیم احترامات فائقه

حسیب الله

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 16.03.2024 19:51 توسط  
آخرین اصلاح در 16.03.2024 19:55 توسط 1073741823