تاریخ امروز:

نظرات نشر شده

تاریخ

2024-03-14T23:00:00Z

اسم

حسیب الله

محل سکونت

آلمان

تبصره

​پس از سلام مجدد به همه,

جناب محترم "Hazarzbek Tajiashtun" بدون شک که مقالهٔ اخیر جناب محترم عبدالباری جهانی یک مقالهٔ علمی-تحقیقی عالی و جالب است; چرا جناب شما در عین حالیکه از پاسخ دقیق به سوال ام فرار می کنید, گاهی خود تان را میخواهید که در عقب مقالهٔ جناب محترم جهانی پنهان کنید, گهی هم از کدام شخصی دیگری اسم برده, از اصل پاسخ به سوال فرار می فرمائید؟

این بار سوالم را اینطور مطرح می کنم:

جناب محترم Hazarzbek Tajishtun, زمانیکه شما و "رفقای مبارز تان" من را منبع و صاحب امتیاز اصطلاح "کانفلیکت" می پندارید, آیا شما و "رفقای انقلابی تان" به ملت گفته می توانید, که, "منبع و صاحب امتیاز تجاوز نظامی شوروی در ٢٧ دسمبر ١٩٧٩م. که و که ها بوده اند؟

زیرا در اصل "منبع و صاحب امتیاز کانفلیکت های پنج دههٔ اخیر افغانستان آنها بوده اند, من فقط قضافلکی در راهٔ "تشخیص", "تجزیه و تحلیل" و "یافتن راه های حل برای کانفلیکت ها" وارد صحنه شده ام!

نوت: اگر در خانه کس است, همین حرف بس است; و یا خیر؟ لطفا در صورت امکان یکی از "رفقای انقلابی تانرا وارد بحث بسازید, که سطح سوادش از شمایان اندکی بهتر باشد, تا اقلا به شکلی از اشکال مطلب اش را, منظور و نظر اش را به رشتهٔ تحریر درآورده بتواند! اما سوال این است که آیا در بین اعضای باند های پرچم و خلق, باسواد کافی پیدا خواهد شد, که مطلب و نظر اش را به یک شکلی بیان بدارد, تا مردم بداند که وی چه میخواهد بگوید؟

من نمیدانم, لطفا شما جستجو کنید.

با احترام

حسیب الله    

کشور

http://www.arianafghanistan.com/FotoGallary/CountryIcons/DE.png
ساخته شده در 15.03.2024 21:48 توسط  
آخرین اصلاح در 15.03.2024 21:52 توسط 1073741823